• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

تأثیرات آب و هوا بر روی فشار لاستیک خودرو


با تغییر فصول و نوسان دما، ممکن است فشار تایرها تغییر کند و این تغییرات منجر به تورم بیش از حد یا کم باد شدن لاستیک‌های شما بشود.اگر می خواهید لاستیک‌های شما، هندلینگ لازم ، کشش و دوام مناسب را داشته باشند، باید فشار هوای کافی تایرها را مرتب بررسی و حفظ کنید.

چند راهکار برای اینکه خودروی قدیمی شما عالی به نظر برسد!


گاهی اوقات ممکن است پس از چند سال، از رانندگی با خودروی قدیمی خود کسل شویم و در این حالت ترجیح می دهیم بدون صرف هزینه‌های زیاد، تنها با چند راه حل ساده و ارزان دستی به سر و روی همین خودروی فعلی‌امان بکشیم.

قیمت انواع لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی


لاستیک از تجهیزات مهم هر خودرویی است که انتخاب درست و سالم بودن آن امنیت راننده و سرنشینان را تضمین می کند و همچنین می تواند عملکردی عالی را ارائه دهد. برای انتخاب و خرید لاستیک همیشه هر راننده ای چند فاکتور اساسی را در الویت خود قرار می دهد و مابقی کاملاً سلیقه ای و نسبت به نوع خودرو متغیر خواهد بود.

ویژگی های لاستیک پرفروش میشلن با طرح گل CrossClimate 2


میشلن ، برندی در حوزه تولید انواع لاستیک که امروزه به عنوان اولین و بهترین برند لاستیک خارجی در سراسر دنیا شناخته می شود و بسیار محبوب نیز است، از سال 1889 تاسیس گردیده و در این سالها با تولید تایرهای باکیفیت و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت آنها توانسته جایگاه ویژه ای را در این صنعت کسب کند.

لاستیک چهار فصل چیست ؟


لاستیک ها همه مثل هم به نظر می رسند، اما همانطور که می دانید لاستیک ها به طور گسترده ای در عملکرد ، سایز ، طول عمر و ... متفاوت می باشند. پس چگونه می توان بهترین انتخاب را برای خودرو داشت؟

بازگشت جی تی به مسابقات اتومبیلرانی


در اواخر فوریه ، جی تی سری مسابقات فرمول 3 قهرمانی آسیا را در تایلند با موفقیت به پایان رساند. چه کسی می دانست كه بیش از چهار ماه طول خواهد كشید تا رانندگان بتوانند دوباره در مسیر مسابقات قرار بگیرند. در این میان ، رانندگان جی تی مشغول انجام مسابقات اتومبیلرانی به صورت شبیه سازی شده و با بالاترین فناوری بودند ، اما این مسابقات احساس واقعی را که یک راننده در مسیر مسابقات قرار می گیرد ، برآورده نمی کند .

پیرلی آموزش دیجیتال جدید را برای فروشندگان تایر و کارمندان فروش راه اندازی کرد


فعالیت های آموزشی پیرلی هرگز متوقف نمی شود و اکنون نوآوری مهمی را معرفی کرده است. با آمدن بیماری همه گیر Covid-19 ، زندگی همه آدمها به حالت تعطیل در آمده است . به همین دلیل ، بسته های آموزشی جدید را به صورت مجازی برای فروشندگان و نیروی فروش آنها آماده کرده است.

معرفی برند گلدستون تایر


شرکت گلدستون در توسعه صادرات غير نفتی به خودكفايی در زمينه ساخت تاير با بهره گيری از آخرين تكنولوژی در زمينه ساخت انواع تاير رسیده است

درباره ی آج جهت دار لاستیک بیشتر بدانیم


همه ما حتما وقتی صحبت از لاستیک می شود با واژه هایی همچون آج های جهت دار، آج های متقارن و اصطلاحاتی از این قبیل روبرو شده ایم. لازم است بدانیم هر کدام از این نامها دربرگیرنده مجموعه ای از ویژگی هایی است که شناخت آنها به ما کمک می کند تا در انتخاب تایر مناسب برای خودروی خود دقت بیشتری داشته باشیم.

معرفی برند دانلوپ (Dunlop)


در سال 1988، "جان بوید دانلوپ" موسس این شرکت در حال تماشای پسر خود سواربرسه چرخه ای بود که از تایرهای لاستیکی بدون باد برای حرکت روی سطح سنگفرش استفاده می کرد. وی دریافت که نه تنها حرکت سه چرخه کند است، بلکه پسرش شرایط راحتی را نیز تجربه نمی کند. 

تصمیم گیری برای خرید لاستیک


در تصمیم گیری شما برای خرید تایر چندین عامل نقش اساسی دارند که از قرار زیر است. نام تجاری، بودجه، کیفیت تایر، اندازه تایر و نوع استفاده از تایر. انتخاب تایر با کیفیت میزان تصادفات را پایین می‌آورد، از این رو شما با حادثه‌های کمتری روبرو می‌شوید و این خود می‌تواند هزینه‌های بسیار زیاد حاصل از تصادفات را بکاهد و از آسیب‌های احتمالی، جلوگیری کند

چگونه لاستیک مناسب را انتخاب کنیم؟


فروشگاه های اینترنتی فروش تایر دارای خدمات ویژه و جدیدی هستند. برای مثال آنها میتوانند تایر انتخابی شما را به مکانیک مورد نظر شما برسانند تا آن را برای شما راه اندازی کند. در این نوع از خرید شما میتوانید محصولات و برند های مختلف موجود در بازار را با هم مقایسه کنید

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0